2009. december 11., péntek

Mikulás

A fórumon,csodálatos megható meglepetésbe volt részem,Druszám egy videót készitett fiacskája segitségével a fórumtagokról,nagyon szép összeállitás.Ami számomra csodálatos ,hogy én is ott vagyok pedig csak pár hete vagyok köztük,igasság szerint nagyon meghatódtam . Nagyon kellemes,szeretetreméltó emberekkel találkoztam itt,akik igazán odafigyelnek-segitenek egymásnak,nagyon jól érzem magam köztük.Igazán kellemes-értékes barátokra leltem,sőt van ,kivel szorosabb barátságot -rokonszenvet érzek .Lám nemrég csak elvoltam magamba,de most egy új világ nyilt meg számomra,amit köszönök a topiklakóknak és főként Borcsikámnak aki oly sok szépséget tud árasztani jóságával-emberszeretetével.
Egy estélyiruha amit egy szalagavatos kislánynak varrtam,egyre több fiatalnál tapasztalom az elegancia igényét.Ez nagyon jó.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése