2013. június 23., vasárnap

Én igy csináltam...

Verám  kérésére és lehet mást is érdekel,leirom az utolsó táskám készitési menetét.
    A szabásmintát én csináltam,tudom egyszerű ,de nekem ez jött be.
    Kiszabtam a testet,bélést,felragasztottam kétoldalú vetexszel a mintát aplikálásra.
    Bevarrtam az alján a mélységcsipéseket,vatelin hozzáfogásával összevarrtam a   testet,elvasaltam a varrásokat,a pántot berögzitettem a két végébe.
    A kiszabott bélésre felvarrtam a zsebeket,és a cipzárt /bélés szinére a cipzár   viszája/.Összevarrtam a           bélést/kiforditáshoz nyilást hagytam,a táska formája szerint alul,vagy oldalt,ebbe   alul/.Kivasaltam.
    Szinével kifelé a testet belehúzom a bélésbe és a cipzár varratán haladva varrom össze a   szájánál.
    Kiforditom,a cipzárnál letűzőm körbe,bevarrom a bélés nyilását.
Remélem segitettem,de ha valamit érthetetlenül irtam le ,szivesen segitek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése