2013. szeptember 27., péntek

Tanulgatok....

A Cseppjeim falvédőt kértek az ágyukhoz.Megsem lepődtem,hisz a mai gyerekek olyan gyorsan nőnek,azt kérték ,hogy ne olyan babás legyen hanem nagylányos:)
Tologattam télre a tanulást és persze ugy gondoltam kisdarabbal kezdem de hát ezek 150x200cm -esek lesznek.Összeszedegettem ami ugy gondoltam,ellestem:),hogy kell.Mostmár intenzivebben lógtam a neten,nagy hála a fórumos kislányoknak mert nagyon jó segitséget kaptam.
Ma kezdtem vagdosni,hát.............bizony a szabóolló után a körkés nagyon furcsa volt,de alakul.
Persze nem birtam ki mi fog kijönni belőle már az elképzelésem után.
Idáig jutottam,még az egyszinű blokkot majd tűzni szeretném és ugy dolgozgatom össze.Persze hamár lesz elég és végre kitalálom milyen szinű pánttal fogassam össze a blokkokat.
Ha van ötlet megköszönöm,én kékre gondoltam.

2 megjegyzés: